piątek, 3 sierpnia 2018

#48 Eric Abidal!

Hejka!,
Dziś po kolejnej dłuższej przerwie postanowiłam coś wrzucić, a będzie to zawartość listu, który zaskoczył nawet mnie, ponieważ czekałam na niego tak długo, że zdążyłam już o nim dawno zapomnieć. Przed wami autograf od Erica Abidala!
Eric urodził się 11 września 1979 w Lyonie. Jest wychowankiem małego klubu z rodzinnego miasta, Lyon-la-Duchere. W Ligue 1 debiutował 16 września 2000 w barwach AS Monaco. W reprezentacji zaś, 18 sierpnia 2004 w meczu z Bośnią i Hercegowiną. Pewnie większość z nas najbardziej kojarzy go z gry w FC Barcelonie, dla której rozegrał największą ilość spotkań porównując z innymi klubami, bo 125. 28 maja 2011 zdobył z Barcą Puchar Ligi Mistrzów. Podczas ceremonii wręczenia Carles Puyol oddał mu opaskę kapitana i on jako pierwszy wzniósł w górę Puchar Europy. Karierę piłkarską zakończył w 2014 roku.
Warto również wspomnieć, że 3 lata wcześniej zdiagnozowano u niego raka wątrobowokomórkowego, lecz bardzo szybko powrócił do zdrowia. Dokładnie rok po pierwszej diagnozie ogłoszono, że Abidal musi poddać się operacji przeszczepu wątroby po nawrocie choroby. Zakończyła się ona sukcesem, a samego zawodnika można uznawać przez to za bardzo silnego.



Pozostałe podpisy przeznaczam na wymianę lub sprzedaż:



Czas oczekiwania: ponad 3 lata! (mój osobisty rekord)
Sposób zdobycia: list
Adres: prywatny (mogę wymienić)
Wysłane: list, koperta zwrotna, 4 zdjęcia i IRC
Otrzymane: wszystkie podpisane zdjęcia + IRC
Oryginalne podpisy: tak
Wymarzone: tak!

Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Niesamowity Autograf !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Świetny autograf !
    Zapraszam do mnie, dziś Gonzalo Higuain !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2018/08/410-gonzalo-higuain.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki!
    http://abautographscollection.blogspot.com/2018/08/315-alexandre-pato.html

    OdpowiedzUsuń