sobota, 6 stycznia 2018

#40 Lotos Trefl Gdańsk

Hejka!,
W poprzednim poście pisałam, że teraz będą regularnie pojawiać się posty. Tak jednak się nie stało. Z góry przepraszam, ale chciałam po prostu zrobić sobie przerwę od autografów i spędzić czas świąteczny razem z rodziną. Jednak Wam też (dopiero teraz, ale lepiej późno, niż wcale) życzę wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, a w nowym roku jeszcze większej ilości nowych autografów! :)
Przechodząc do notki, dzisiaj chciałabym zaprezentować autograf, a w zasadzie kilka autografów na jednej karcie, którą znalazłam przypadkiem podczas sprzątania. Zdobyłam ją bardzo dawno temu, ale nic nie zaszkodzi, jak ją pokażę. A mowa tu o autografach zawodników polskiego siatkarskiego klubu - Lotosu Trefl Gdańsk!
Zespół z Gdańska został założony w 2005 roku, w skład którego wchodzi występująca w PlusLidze drużyna oraz grupy młodzieżowe. Obecnym ich trenerem jest Andrea Anastasi. 





Czas oczekiwania: nie pamiętam
Sposób zdobycia: list
Adres: 
Trefl Gdańsk SA
Plac Dwóch Miast 1
80-344 Gdańsk
Wysłane: list, koperta zwrotna ze znaczkiem
Otrzymane: karta klubowa z autografami
Oryginalne podpisy: tak
Wymarzone: nie

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie dziś Jacek Magiera zebrany osobiście :)
    http://abautographscollection.blogspot.com/2018/01/214-jacek-magiera.html

    OdpowiedzUsuń