wtorek, 14 sierpnia 2018

#50 Arjen Robben

Hej!,
Dziś czas na 50 post, w którym zaprezentuję wam podpis, którego oryginalności nie jestem pewna, lecz warto go pokazać. Pochodzi od holenderskiego piłkarza - Arjena Robbena!
Arjen urodził się 23 stycznia 1984 w Bedum. Początkowo występował w FC Groningen i 3 grudnia 2000 roku zadebiutował w Eredivisie w zremisowanym 1:1 meczu z RKC Waalwijk. Pierwszego gola strzelił 11 marca 2001 w spotkaniu z Ajaxem Amsterdam. Rok później przeniósł się do PSV, w którym szybko wywalczył miejsce w podstawowym składzie. W sezonie 2002/03 w rozgrywkach holenderskiej ekstraklasy zdobył 12 bramek, przyczyniając się do zdobycia mistrzostwa kraju. Latem 2004 roku za 12 milionów funtów przeszedł do Chelsea, w której występował przez 3 lata. Następnym jego klubem był mój ulubiony, czyli Real Madryt. Przez 2 lata tam spędzone rozegrał 50 spotkań, zdobywając przy tym 11 goli. Od 2009 roku występuje w Bayernie Monachium. 





Czas oczekiwania: kilka dni
Sposób zdobycia: wymiana
Adres: -----
Wysłane: -----
Otrzymane: 1 podpisana karta klubowa
Oryginalny podpis: nie wiem
Wymarzony: jeśli prawdziwy, to tak

Pozdrawiam! 

6 komentarzy:

  1. Orginal mam dowód trochę dla mnie smutny pisałem na adres bayernu dałem pieniądze ale napisałem w takim okresie że piłkarze byli na urlopie otrzymałem karty bez podpisu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny autograf! Będzie mi miło, jeśli wpadniesz na mojego bloga. Dopiero zaczynam :) https://jestwspaniale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń