niedziela, 3 grudnia 2017

#38 FC Twente

Hejka!,
Dziś pokażę wam, co znajdowało się w liście od holenderskiego klubu z siedzibą w Enschede - FC Twente!
Już od jakiegoś czasu chciałam zdobyć podpisy zawodników z tego zespołu, więc napisałam prośbę. Po około 2 tygodniach dostałam odpowiedź. Otrzymałam karty piłkarzy z nadrukowanymi autografami, pocztówkę ze zdjęciem całej drużyny oraz list. Szkoda, że nadruki, lecz zawsze jest to jakaś pamiątka. Wszystko możecie zobaczyć poniżej:




Joel Drommel
Mateusz Klich
Tim Holscher
Hidde ter Avest
Jeroen van der Lely
Jari Oosterwijk



Czas oczekiwania: 2 tygodnie
Sposób zdobycia: drogą internetową
Adres: -----
Wysłane: -----
Otrzymane: 6 kart z nadrukowanymi autografami, pocztówkę i list
Oryginalne podpisy: nie
Wymarzone: nie

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Gratuluje !
    Zaorasz do mnie
    Paulin10.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie! :D
    swiatautografowofficial.blogspot.com/2017/12/32-magdalena-walach.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) szkoda jedynie że to nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie i zapraszam do mnie do wzięcia udziału w konkursie ;)
    http://cavronautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nadruki, bo całkiem ładne karty...

    OdpowiedzUsuń