poniedziałek, 2 października 2017

#20 Dino Zoff!

Hejka!,
Dziś chciałabym zaprezentować naprawdę NIESAMOWITY autograf, jeden z najcenniejszych w mojej kolekcji. Od dawna chciałam go mieć, no i w końcu mam. A pochodzi on od legendy m.in. reprezentacji Włoch i Juventusu - Dino Zoffa!
Dino urodził się 28 lutego 1942 roku w Mariano del Friuli i w latach 1961-1983 grał na pozycji bramkarza. W swojej karierze odniósł wiele sukcesów. Był 3-krotnym uczestnikiem Mistrzostw Świata (1974, 1978, 1982). W reprezentacji debiutował na Euro 1968, gdzie zdobył złoty medal. Grał również w takich drużynach jak Udinese czy Napoli. Dla Juventusu rozegrał najwięcej spotkań - 330. Był wybrany przez IFFHS trzecim najlepszym bramkarzem XX wieku.
Jeśli chodzi o sam podpis, to ciekawym jest to, że Zoff IRC mi zwrócił i sam zapłacił za list i na jednym zdjęciu napisał dedykację dla mnie! :)






Te zdjęcia przeznaczam na wymianę lub sprzedaż:






Czas oczekiwania: 1,5 miesiąca
Sposób zdobycia: list
Adres: prywatny
Wysłane: list, koperta zwrotna, 4 zdjęcia i IRC
Otrzymane: wszystkie podpisane zdjęcia i zwrócone IRC
Oryginalny podpis: tak
Wymarzony: tak!!

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz