piątek, 8 września 2017

#15 Francesco Totti

Hej!,
Dziś zaprezentuję wam jeden z najcenniejszych podpisów w mojej kolekcji i bardzo się cieszę, że udało mi się go zdobyć. A pochodzi od włoskiej legendy klubu AS Roma - Francesco Tottiego!
Francesco urodził się 27 września 1976 roku w Rzymie, występował on na pozycji napastnika i przez całą swoją karierę był związany z jednym zespołem, tak jak już wyżej wspomniałam, chodzi o AS Rome. Włoch rozegrał aż 619 spotkań w Romie, strzelając przy tym 250 goli, co jest absolutnym rekordem. Nie muszę chyba wspominać, jak wielkim piłkarzem on był, ale same za siebie mówią jego osiągnięcia. Totti ostatni mecz w klubie z Rzymu rozegrał 28 maja 2017 roku przeciwko Genoa CFC.
Do tego zawodnika wysyłałam również list w tamtym roku, ale do dziś nie otrzymałam odpowiedzi, więc zdecydowałam się na wymianę.




Czas oczekiwania: 3 dni
Sposób zdobycia: wymiana
Adres: -----
Wysłane: -----
Otrzymane: 1 podpisane zdjęcie
Oryginalny podpis: tak
Wymarzony: tak

Pozdrawiam!

3 komentarze: